Аннотации:
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей та результативності застосування інтернет-маркетингових технологій в компаніях туристичної галузі України
В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито сутність, інструменти та переваги інтернет-маркетингу в діяльності туристичного підприємства, розкрито спе-цифіку інтернет-маркетингу як сучасного засобу успішного розвитку та підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств.
В другому розділі роботи досліджено вплив інтернет-маркетингу на конкурен-тоспроможність туристичного бізнесу України та проаналізовано використання ін-струментів інтернет-маркетингу на прикладі туроператора «Coral travel».
В третьому розділі роботи розроблено шляхи вдосконалення використання ін-струментів інтернет-маркетингу в туристичному бізнесі України на перспективу, за-пропоновано сучасні інструменти digital-маркетингу для комплексного просування туристичного продукту через інтернет, детально вивчено можливості використання вірусного маркетингу як способу просування туристичного продукту.
The qualification work is devoted to the study of the peculiarities and effectiveness of the use of Internet marketing technologies in companies of the tourism industry of Ukraine
In the first section of the qualification work, the essence, tools and advantages of Internet marketing in the activity of a tourist enterprise are disclosed, the specifics of Internet marketing as a modern means of successful development and increasing the competitiveness of tourist enterprises are disclosed.
In the second part of the work, the influence of Internet marketing on the competitiveness of the tourism business of Ukraine was investigated and the use of Internet marketing tools was analyzed using the example of the tour operator "Coral travel".
In the third section of the work, ways of improving the use of Internet marketing tools in the tourism business of Ukraine for the future are developed, modern digital marketing tools are proposed for comprehensive promotion of a tourist product via the Internet, the possibilities of using viral marketing as a way of promoting a tourist product are studied in detail.