Репозиторий Dspace

Інтернет-маркетинг у туристичному бізнесі як спосіб підвищення конкурентоспроможності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гудим, Марта Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:18:38Z
dc.date.available 2024-02-06T09:18:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гудим М.В. Інтернет-маркетинг у туристичному бізнесі як спосіб підвищення конкурентоспроможності: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2023. 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/995
dc.description 242 Туризм uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей та результативності застосування інтернет-маркетингових технологій в компаніях туристичної галузі України В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито сутність, інструменти та переваги інтернет-маркетингу в діяльності туристичного підприємства, розкрито спе-цифіку інтернет-маркетингу як сучасного засобу успішного розвитку та підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств. В другому розділі роботи досліджено вплив інтернет-маркетингу на конкурен-тоспроможність туристичного бізнесу України та проаналізовано використання ін-струментів інтернет-маркетингу на прикладі туроператора «Coral travel». В третьому розділі роботи розроблено шляхи вдосконалення використання ін-струментів інтернет-маркетингу в туристичному бізнесі України на перспективу, за-пропоновано сучасні інструменти digital-маркетингу для комплексного просування туристичного продукту через інтернет, детально вивчено можливості використання вірусного маркетингу як способу просування туристичного продукту. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities and effectiveness of the use of Internet marketing technologies in companies of the tourism industry of Ukraine In the first section of the qualification work, the essence, tools and advantages of Internet marketing in the activity of a tourist enterprise are disclosed, the specifics of Internet marketing as a modern means of successful development and increasing the competitiveness of tourist enterprises are disclosed. In the second part of the work, the influence of Internet marketing on the competitiveness of the tourism business of Ukraine was investigated and the use of Internet marketing tools was analyzed using the example of the tour operator "Coral travel". In the third section of the work, ways of improving the use of Internet marketing tools in the tourism business of Ukraine for the future are developed, modern digital marketing tools are proposed for comprehensive promotion of a tourist product via the Internet, the possibilities of using viral marketing as a way of promoting a tourist product are studied in detail. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject tourist enterprise uk_UA
dc.subject інтернет uk_UA
dc.subject internet uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject internet marketing uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject digital-маркетинг uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject вірусний маркетинг uk_UA
dc.subject viral marketing uk_UA
dc.title Інтернет-маркетинг у туристичному бізнесі як спосіб підвищення конкурентоспроможності uk_UA
dc.title.alternative Internet marketing in the tourism business as a way to increase competitiveness uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись