dc.contributor.author |
ШУРПИК, Віталій Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-26T14:06:25Z |
|
dc.date.available |
2023-06-26T14:06:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-26 |
|
dc.identifier.citation |
Шурпик В.С. Структурно-динамічний аналіз туристичної індустрії України в умовах глобальних викликів: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2023. 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/720 |
|
dc.description |
242 ТУризм |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито сутність поняття “туристична індустрія”, розглянуто глобалізаційні чинники, які впливають на розвиток туризму в сучасних умовах, детально описано методику дослідження туристичної індустрії в умовах глобалізації.
В другому розділі роботи проведений аналіз структури і динаміки розвитку туристичної індустрії України, виявлено глобалізаційні чинники та досліджено їх вплив на розвиток туризму в Україні. За результатами аналізу зроблено висновок, що до глобалізаційних викликів, які сьогодні негативно впливають на розвиток туристичної індустрії України віднесено: війну, неспокій, політичну нестабільність, епідемію covid 19, природні катаклізми та катастрофи, злочинність.
В третьому розділі роботи розроблено шляхи розвитку національної туристичної індустрії в контексті глобальних тенденцій та викликів. Детально вивчено можливості розвитку національної туристичної інфраструктури. До основних напрямів розвитку національної туристичної інфраструктури в умовах глобалізації віднесено: формування та розвиток туристичних кластерів; підтримка малого та середнього підприємництва у туристичній галузі; сприяння інноваціям у сфері туризму; підтримка розвитку окремих внутрішніх туристичних територій (регіонів) та збереження їх характеристик. З метою впровадження всіх переваг інтернет-маркетингу в туристичну галузь України рекомендуємо розробляти стартапи, як генератори ідей та інноваційних технологій, які добре знають тенденції світового ринку та перспективи свого зростання. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
In the first section of the qualification work, the essence of the concept of "tourist industry" is revealed, the globalization factors that affect the development of tourism in modern conditions are considered, the methodology of the research of the tourism industry in the conditions of globalization is described in detail.
In the second part of the work, the analysis of the structure and dynamics of the development of the tourism industry of Ukraine was carried out, globalization factors were identified and their influence on the development of tourism in Ukraine was investigated. Based on the results of the analysis, it was concluded that globalization challenges that today negatively affect the development of the tourism industry of Ukraine include: war, unrest, political instability, the covid 19 epidemic, natural cataclysms and disasters, crime.
In the third section of the work, ways of development of the national tourism industry in the context of global trends and challenges are developed. The possibilities of developing the national tourist infrastructure have been studied in detail. The main directions of development of the national tourist infrastructure in the conditions of globalization include: formation and development of tourist clusters; support of small and medium-sized enterprises in the tourism industry; promoting innovations in the field of tourism; supporting the development of individual domestic tourist territories (regions) and preserving their characteristics. In order to implement all the advantages of Internet marketing in the tourism industry of Ukraine, we recommend developing startups as generators of ideas and innovative technologies that are well aware of global market trends and growth prospects. |
uk_UA |
dc.publisher |
Дубляни: ЛНУП |
uk_UA |
dc.subject |
туристична індустрія |
uk_UA |
dc.subject |
tourism industry |
uk_UA |
dc.subject |
глобалізація |
uk_UA |
dc.subject |
globalization |
uk_UA |
dc.subject |
національна туристична інфраструктура |
uk_UA |
dc.subject |
national tourism infrastructure |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
internet marketing |
uk_UA |
dc.subject |
стартапи |
uk_UA |
dc.subject |
startups |
uk_UA |
dc.title |
Структурно-динамічний аналіз туристичної індустрії України в умовах глобальних викликів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Structural and dynamic analysis of the tourism industry of Ukraine in the context of global challenges |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |