Streszczenie:
Виконано аналіз ринку комп’ютерних ігор в жанрі 2D платформер, зокрема
аналіз сучасних представників жанру, обґрунтовано необхідність створення
доступного проекту для широкого кола гравців.
Проведено аналіз та вибір засобів розробки для комп’ютерного 2D
платформера. Підібрано оптимальний ігровий рушій та інтегроване середовище
розробки для реалізації проекту.
Створено концепцію гри згідно сучасних тенденцій жанру, розроблені блок-
схеми для грамотного конструювання архітектури проекту. Були запрограмовані
усі необхідні компоненти, створено користувацький інтерфейс, додано анімації та
звуковий супровід. Розроблено п’ять рівнів гри згідно базових основ дизайну
рівнів. Після компонування всіх елементів розроблюваного платформера створено
"exe" файл для запуску гри на платформі Windows.
Обґрунтовано економічну ефективність виконаної роботи.
Запропоновано заходи із охорони праці та безпеки в надзвичайних
ситуаціях.