Аннотации:
У магістерській роботі виконано аналіз конструктивних схем електромобілів та обґрунтовано вибір оптимальної схеми з урахуванням експлуатаційних, безпекових та економічних показників. Розглянуто сучасний стан розвитку електричного автомобільного транспорту, будову та принцип роботи силової установки електромобіля, основні варіанти компоновки електроприводу і тягової акумуляторної батареї. Проведено порівняльний аналіз альтернативних схем за критеріями енергоефективності, запасу ходу, безпеки, охолодження та вартості експлуатації. На основі інтегральної оцінки встановлено, що для універсального сценарію експлуатації найбільш доцільною є схема з одним електродвигуном і підлоговим розміщенням тягової акумуляторної батареї. Отримані результати можуть бути використані при виборі та експлуатації електромобілів, а також у навчальному процесі.