Streszczenie:
У кваліфікаційній магістерській роботі виконано дослідження та інженерне обґрунтування приводного механізму саморобного мініенергозасобу малої потужності з метою підвищення його конструктивної надійності, кінематичної стабільності та ефективності використання в умовах дрібного агровиробництва. Проєктування здійснено на основі компонування силового агрегату КМЗ, силової коробки передач ГАЗ-53 та ведучого моста УАЗ-469 з урахуванням їх сумісності й раціональної інтеграції у загальну трансмісійну систему.
Проведено розрахунок проміжних ланок приводу, визначено раціональний діаметр карданного валу, перевірено міцність хрестовин і болтових з’єднань. Виконано кінематичні розрахунки, встановлено діапазон робочих і транспортних швидкостей, крутні моменти та тягові характеристики. Досліджено поздовжню й поперечну стійкість мініенергозасобу з навісним обладнанням, що підтверджує безпечність його експлуатації у різних режимах роботи.