Короткий опис(реферат):
Проведений аналіз безпеки дорожнього руху та причин дорожньо-транспортних пригод. Встановлено, що найбільша питома вага пригод трапляється за участю легкових автомобілів. Найдоцільнішим для проведення досліджень гальмівних властивостей є поділ транспортних засобів категорії М1 на сегменти згідно класифікації Європейської економічної комісії, в основі якого лежить градація за значенням показників маси, типу та розмірів кузова автомобіля.
Розроблена математична модель процесу сповільнення транспортних засобів, обладнаних сучасними системами активної безпеки, проаналізовано експлуатаційні фактори, що впливають на цей процес.
Проведено випробування транспортних засобів категорії М1 з визначення сповільнення під час екстреного гальмування. Здійснений порівняльний аналіз отриманих значень гальмівного шляху для зазначених категорій з даними, отриманими на підставі стандартної методики.