Аннотации:
Визначено основні вимоги до ефективності роботи систем освітлення автомобіля, а також до точності та швидкодії регулювання кута нахилу фар залежно від зміни положення кузова. Обґрунтовано доцільність удосконалення існуючого способу автоматичного регулювання світла шляхом впровадження системи на основі інерційного датчика.
Проведено аналіз типових систем освітлення, що застосовуються в сучасних автомобілях, а також виявлено їх недоліки щодо адаптації до зміни положення автомобіля на дорозі. Розглянуто принцип роботи інерційного модуля MPU6050, який вимірює кут нахилу кузова, та розроблено спосіб його застосування для безперервного регулювання фар у режимі реального часу.
Здійснено вдосконалення технологічного процесу регулювання кута нахилу фар. Реалізовано програмний код, який забезпечує точне та плавне регулювання положення фар у відповідь на зміну кута нахилу кузова автомобіля під час розгону або завантаження.