Streszczenie:
Літій-іонні батареї сьогодні залишаються оптимальним вибором для більшості легкових і комерційних електро- та гібридних транспортних засобів. Їхня ефективність базується на високих показниках щільності енергії та мінімальному саморозряді.
Дослідження деградації та типових дефектів акумуляторних батарей у сучасних електромобілях показує, що воно має комплексний характер втрати ресурсу, який зумовлений поєднанням фізико-хімічних процесів та експлуатаційних чинників. Особливо критичними є експлуатація при підвищених температурах, часті глибокі розряди та регулярне використання швидких заряджань, які не лише прискорюють старіння хімічної системи батареї. Результати практичного вимірювання на прикладі Nissan Leaf підтвердили, що навіть незначні відхилення напруги й внутрішнього опору окремих модулів можеть істотно вплинути на загальну ефективність роботи батареї.