Streszczenie:
У роботі здійснено комплексний аналіз сучасних систем дистанційної діагностики технічного стану автомобілів. Визначено найбільш доцільні програмно-апаратні рішення для діагностичного обладнання, що дають змогу забезпечити якісний сервіс для широкого спектра моделей автомобілів.
Розроблено технологічну карту діагностики для системи керування двигуном Mono-Jetronic. Виділено основні вузли, що найбільш схильні до відмов, серед яких датчик положення дросельної заслінки, паливний насос, модуль і котушки запалювання, а також датчик масової витрати повітря. Показано, що найбільша кількість відмов спостерігається під час припрацювання (на пробігу 30–40 тис. км) та близько 100 тис. км, тож саме у ці періоди доцільно здійснювати поглиблену діагностику електронної системи керування Mono-Jetronic.