Короткий опис(реферат):
У роботі розглянуто конструктивні особливості двигунів внутрішнього згоряння, зокрема циліндро-поршневої групи та системи мащення, визначають ефективність роботи, економічність та довговічність силового агрегату.
Зношування циліндро-поршневої групи веде до втрати компресії та зростання витрат пального і оливи до 40–50% у порівнянні з новим двигуном. Сучасні адаптивні системи обслуговування базуються на контролі фактичних параметрів: компресії, витрати оливи, діагностики зазорів, що дозволяє планувати систему ТО. Запропонована адаптивна система ТО для Peugeot 301 і Volkswagen Polo передбачає: контроль компресії кожні 40 тис. км; скорочення інтервалу заміни оливи при зростанні її витрати, виконання капремонту ЦПГ при пробігу 350–400 тис. км чи досягненні критичних параметрів.