DSpace_

"Формування конкурентоспроможності країн під впливом провідних брендів у глобальному інвестиційному середовищі."

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пашко, Вероніка Андріївна
dc.date.accessioned 2025-11-12T11:13:32Z
dc.date.available 2025-11-12T11:13:32Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Пашко В.А. Формування конкурентоспроможності країн під впливом провідних брендів у глобальному інвестиційному середовищі : бакалаврська робота. Львів, 2025.67 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2736
dc.description Спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено теоретичні основи та прикладні аспекти формування конкурентоспроможності країн в умовах глобалізованої економіки з урахуванням впливу провідних національних брендів. Здійснено комплексний аналіз концептуального змісту національного бренду як економічного активу та чинника привабливості для міжнародних інвесторів. Обґрунтовано міждисциплінарний підхід до оцінювання брендового впливу на інвестиційне позиціонування держави. Проаналізовано ключові рейтинги країн за критеріями інноваційності, репутації, культурної ідентичності та бізнес-клімату. Розкрито зв’язок між національним брендом та потоками прямих іноземних інвестицій. Визначено основні напрями вдосконалення бренд-стратегії країни в умовах зростаючої глобальної конкуренції. Запропоновано інтегровану модель просування країни у глобальному інвестиційному середовищі з урахуванням регіональної специфіки та цифрових викликів. Сформульовано практичні рекомендації щодо підвищення брендового капіталу країни та його використання як стратегічного інструменту економічного зростання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність країн uk_UA
dc.subject national competitiveness uk_UA
dc.subject національний бренд uk_UA
dc.subject country brand uk_UA
dc.subject глобальна конкуренція uk_UA
dc.subject global competition uk_UA
dc.subject прямі іноземні інвестиції uk_UA
dc.subject foreign direct investment uk_UA
dc.subject бренд-стратегія uk_UA
dc.subject brand strategy uk_UA
dc.subject інвестиційна привабливість uk_UA
dc.subject investment attractiveness uk_UA
dc.subject просування країни uk_UA
dc.subject country promotion uk_UA
dc.title "Формування конкурентоспроможності країн під впливом провідних брендів у глобальному інвестиційному середовищі." uk_UA
dc.title.alternative “Development of National Competitiveness under the Influence of Leading Brands in the Global Investment Environment” uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу