Короткий опис(реферат):
Проаналізовано технології, а також загальні правила поточного ремонту двигунів. Встановлено, що характерними роботами при поточному ремонті двигунів внутрішнього згорання є заміна гільз, поршнів, поршневих кілець, поршневих пальців, вкладишів шатунових і корінних підшипників, клапанів, їх сідел і пружин, штовхачів, а також шліфування і притирання клапанів і їх сідел. Зроблено огляд конструкцій пристроїв для демонтажу/монтажу двигуна, а також для встановлення його при ремонті. Зроблено висновок, що ці операції потрібно сумістити на одному пристрої, щоб не виконувати зайвих операцій. Запропоновано конструкцію пристрою для виконання процесу на демонтованому двигуні. Зроблено розрахунок конструкції пристрою. Спроектовано новий технологічний процес. Пост ремонту двигунів тепер не потребує застосування оглядової канави, або підйомника. Розроблено рекомендації щодо покращення умов праці виконавців.