Аннотации:
Робота присвячена питанням перевезення вантажів у рулонах, а саме листовій сталі. При перевезенні рулонів закритим автомобільним транспортним засобом виникають інерційні зусилля, які приводять до загроз перекочування, перекидання, зміщення центра мас вантажу, який неналежним чином закріплено. З іншого боку, системи кріплення з допомогою розтяжок і упорів є не дуже ефективними, оскільки вони вимагають чимало часу для виконання підготовчих операцій. Також було враховано необхідність розмістити рулони листової сталі так, щоб не перевищувати допустимих норм розташування і осьового навантаження автопоїзда на дорожнє полотно. Розроблено спеціалізовані, багатооборотні металеві піддони, які дають змогу полегшити навантаження, кріплення рулонів металу. Розраховано схеми навантаження при різній вазі рулонів. Визначено фактичну вантажність транспортного засобу. Розроблено інструкції з охорони праці при роботі з рухомим складом. Обчислено економічні показники проекту