Streszczenie:
Обґрунтовано раціональну просторову модель побудови системи сервісного обслуговування регіонального дилерського підприємства. Досліджено процеси синтезу просторового моделювання та теорії масового обслуговування з метою виявлення ефективності технічного обслуговування тракторів Claas з обмеженими тимчасовими рамками, термінами в залежності від кількості та місця розташування каналів системи обслуговування з різними характеристиками потоку вимог на технічне обслуговування.
Досліджено залежність показників розміщення, функціонування та просторових (територіальних) розмірів системи сервісного обслуговування дилера від кількості об’єктів обслуговування, нерівномірності розподілу їх по території, трудомісткості технічного обслуговування.
Надано оцінку впливу організаційних форм-факторів роботи сервісної служби на своєчасність задоволення заявок з технічного обслуговування в рамках замкнутої системи яка моделюється.