Streszczenie:
"У кваліфікаційній магістерській роботі досліджено конструкцію, типи та методи проектування ходових систем машинно-тракторних агрегатів (МТА). Особливу увагу приділено аналізу причин ущільнення ґрунту, впливу експлуатаційних факторів та способам зменшення їхнього негативного впливу. Проведено теоретичні та експериментальні дослідження взаємодії ходових систем із ґрунтом, розроблено математичні моделі оцінки ущільнення та визначено оптимальні параметри рушіїв. Експериментально встановлено, що збільшення ширини гусеничного трака до 450 мм знижує ущільнення ґрунту на 20% та обмежує його глибину до 30 см. Оптимальний питомий тиск на ґрунт для гусеничних рушіїв визначено на рівні 0,1 МПа, що забезпечує збереження фізико-механічних властивостей орного шару. Розраховано, що впровадження запропонованих конструктивних змін зменшує енергоспоживання агрегатів на 15% та покращує продуктивність роботи.
"