Streszczenie:
АНОТАЦІЯ
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню анімаційним технологіям у
туризмі.
В першому розділі «Теоретичні основи використання анімаційних
технологій» розкрито теоретичні основи використання анімаційних технологій,
розглянуто теоретичні основи дослідження анімаційних послуг у туризмі,
охарактеризовано сутність анімаційної діяльності в туристичній індустрії,
описано особливості організації анімаційного обслуговування на підприємствах
готельного господарства.
У другому розділі «Дослідження стану ринку анімаційного
обслуговування туристів» проаналізовано сучасний стан ринку анімаційного
обслуговування туристів. Подано загальну характеристику сучасних тенденцій
вітчизняного ринку туристичних послуг. Проаналізовано особливості розвитку
та впровадження анімаційної діяльності в готельному господарстві на
українському і світовому ринках. Охарактеризовано особливості менеджменту
анімаційного сервісу.
У третьому розділі «Шляхи ефективного застосування анімаційних
технологій у туризмі» розроблено низку рекомендацій щодо ефективного
застосування анімаційних технологій у туризмі. Описано використання
інновацій в анімаційній діяльності. Запропоновано шляхи покращення надання
анімаційних послуг.
Ключові слова: анімація, анімаційна діяльність, анімаційні послуги,
туристична діяльність, туристичний продукт, туристичні підприємства, дозвілля,
індустрія гостинності.
ANNOTATION.
The qualification work is devoted to the study of animation technologies in
tourism.
In the first chapter "Theoretical foundations of the use of animation
technologies" the theoretical foundations of the use of animation technologies are
revealed, the theoretical foundations of the study of animation services in tourism are
considered, the essence of animation activities in the tourism industry is characterised,
the peculiarities of organising animation services at hotel enterprises are described.
In the second section "Research of the state of the market of animation services
for tourists" the current state of the market of animation services for tourists is
analysed. A general description of the current trends in the domestic market of tourist
services is provided. The features of development and implementation of animation
activities in the hotel industry in the Ukrainian and world markets are analysed. The
peculiarities of animation service management are described.
In the third section "Ways of effective use of animation technologies in
tourism" a number of recommendations for the effective use of animation technologies
in tourism are developed. The use of innovations in animation activities is described.
Ways to improve the provision of animation services are suggested.
Keywords: animation, animation activity, animation services, tourism activity,
tourism product, tourism enterprises, leisure, hospitality industry.