Короткий опис(реферат):
У роботі проведено аналіз систем безпеки та комфорту транспортних засобів, які впливають на здоров’я та концентрацію водіїв. Наведено способи діагностики та перевірки системи кондиціонування, їх основні несправності. Проведено випробування автомобіля на довжині вибігу 1 км, початковий тиск фреону в системі кондиціонування становив приблизно 1,25 Бар та 2,0 Бар, температура повітря в салоні автомобіля в обох випадках становила 18 °С. За тиску фреону в системі кондиціонування 1,25 Бар, споживана потужність становила 4,479 кВт, а середня витрата палива – 6,82 л/100 км. За тиску фреону в системі кондиціонування 2,0 Бар, споживана потужність зменшилась до 4,297 кВт, при цьому середня витрата палива знизилась до 6,25 л/100 км.