Короткий опис(реферат):
Проведено літературний огляд питань щодо призначення, будови та принципу дії агрегатів силової передачі (трансмісії). Детально розглянуто будову, принцип дії, основні несправності та регулювання головних муфт зчеплення автомобілів КамАЗ.
Розглянуто конструкції існуючого обладнання, для розбирання, складання, ремонту та регулювання муфт зчеплення. На підставі проведеного аналізу конструкцій, запропоновано власний пристрій для виконання цих операцій. Проведено розрахунок пневматичної системи пристрою та різьбового з’єднання на міцність.
Визначено нормативні значення пробігу автомобіля КамАЗ-54112 для другої категорії умов експлуатації; розрахована кількість КР і ТО за цикл та рік для одного автомобіля та для парку АТП загалом; для агрегатно-вузлових робіт, які виконуються під час ПР загальна трудомісткість становить 12606,5 люд.-год.
Здійснено розрахунок та підбір необхідного ремонтно-технологічного (основного) і допоміжного обладнання дільниці ремонту складових частин силової передачі та встановлено площу дільниці.