DSpace

Розвиток туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author БАБЮК, Анна Джамілівна
dc.date.accessioned 2023-05-02T10:47:38Z
dc.date.available 2023-05-02T10:47:38Z
dc.date.issued 2023-04
dc.identifier.citation Розвиток туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2023. 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/557
dc.description 242 Туризм uk_UA
dc.description.abstract У роботі висвітлені теоретико-методичні засади розвитку туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища, зокрема, описано теоретичні підходи до визначення сутності поняття “туристичний бізнес”, розглянуто концептуальні засади управління конкурентоспроможністю суб’єктів у туристичному бізнесі та розкрито методичні основи дослідження туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища. Проведено аналіз сучасного стану та конкурентних умов розвитку туристичного бізнесу в Україні. На основі SWOT-аналізу виявлено сильні та слабкі сторони, можливості й загрози конкурентоспроможності вітчизняного ринку туристичних послуг. Досліджено вплив чинників на формування конкурентних переваг вітчизняних туристичних підприємств. Запропоновано стратегічні напрями відновлення, модернізації та підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу в Україні у повоєнний період. Розроблено шляхи вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств в умовах нестабільності та невизначеності. The thesis highlights the theoretical and methodological principles of the development of tourism business in a competitive environment, in particular, describes theoretical approaches to defining the essence of the "tourist business" concept, considers the conceptual principles of managing the competitiveness of entities in the tourism business, and reveals the methodological foundations of tourism business research in a competitive environment. An analysis of the current state and competitive conditions of the development of tourism business in Ukraine has been carried out. Strengths and weaknesses, opportunities and threats to the competitiveness of the domestic market of tourist services were identified on the basis of the SWOT analysis. The influence of factors on the formation of competitive advantages of domestic tourism enterprises has been studied. Strategic directions for recovery, modernization and increasing the competitiveness of tourism business in Ukraine in the post-war period have been proposed. Ways to improve the system of managing the competitiveness of tourist enterprises in conditions of instability and uncertainty have been developed. uk_UA
dc.publisher Дубляни: ЛНУП uk_UA
dc.subject туристичний бізнес uk_UA
dc.subject tourism business uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.subject SWOT analysis uk_UA
dc.subject туристичні послуги uk_UA
dc.subject tourist services uk_UA
dc.subject вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю uk_UA
dc.subject improvement of the competitiveness management system uk_UA
dc.title Розвиток туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища uk_UA
dc.title.alternative The development of tourist business in the conditions of a competitive environment uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу