DSpace

Підвищення поперечної стійкості вантажного автомобіля категорії N2

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гірший, Іван Тарасович
dc.date.accessioned 2025-12-22T08:04:09Z
dc.date.available 2025-12-22T08:04:09Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Гірший І. Т. Підвищення поперечної стійкості вантажного автомобіля категорії N2 : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2974
dc.description Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто проблему підвищення поперечної стійкості вантажних автомобілів категорії N2 на прикладі Isuzu NPR 75. Показано, що поперечна стійкість є критичною експлуатаційною властивістю для середньотоннажних шасі. Основними чинниками ризику перекидання визначено висоту центра мас, ширину колії, конструкцію підвіски, стан шин, а також характер розміщення вантажу. Моделювання статичних і динамічних режимів підтвердило ефективність запропонованих змін. Порівняння базового і модернізованого варіантів на радіусах R = 50 м та R = 100 м показало зростання критичного поперечного прискорення і критичної швидкості у повороті. Приріст aycr становить близько 20%, а приріст vcr близько 9,5% для різних станів завантаження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького uk_UA
dc.subject поперечна стійкість вантажних автомобілів uk_UA
dc.subject truck lateral stability uk_UA
dc.subject стабілізатор uk_UA
dc.subject stabilizer uk_UA
dc.subject крен автомобіля uk_UA
dc.subject vehicle roll uk_UA
dc.title Підвищення поперечної стійкості вантажного автомобіля категорії N2 uk_UA
dc.title.alternative Increasing the lateral stability of a N2 category truck uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу