DSpace_

Дослідження ефективності роботи паливних форсунок дизельного двигуна залежно від їх технічного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воньо, Степан Іванович
dc.date.accessioned 2025-12-19T10:05:34Z
dc.date.available 2025-12-19T10:05:34Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Воньо С. І. Дослідження ефективності роботи паливних форсунок дизельного двигуна залежно від їх технічного стану : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 65 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2961
dc.description Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" uk_UA
dc.description.abstract У роботі проведено аналіз причин відмов сучасних систем впорскування. Встановлено, що домінуючими дефектами є абразивний знос клапана-мультиплікатора та ерозійний знос розпилювача. За результатами експериментальних досліджень на діагностичному стенді з використанням тест-планів для форсунок Bosch 0 445 110 190 виявлено, що знос мультиплікатора призводить до критичного зростання зворотного зливу (до 88,4 мм³/цикл), що унеможливлює запуск двигуна. Знос розпилювача викликає збільшення циклової подачі на 9–15%, що призводить до димності та теплових перевантажень двигуна. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького uk_UA
dc.subject Common Rail uk_UA
dc.subject Common Rail uk_UA
dc.subject паливна форсунка uk_UA
dc.subject fuel injector uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject diagnostics uk_UA
dc.subject зворотний злив uk_UA
dc.subject back leak uk_UA
dc.title Дослідження ефективності роботи паливних форсунок дизельного двигуна залежно від їх технічного стану uk_UA
dc.title.alternative Research on the efficiency of diesel engine fuel injectors depending on their technical condition uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу