Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Конанець, Дмитро Богданович | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-18T08:00:58Z | |
| dc.date.available | 2025-12-18T08:00:58Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Конанець Д. Б. Здійснення контролю технічного стану автомобільних амортизаторів на основі параметрів зчеплення шин з опорною поверхнею : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 82 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2937 | |
| dc.description | Спеціальність 274 «Автомобільний транспорт» | uk_UA |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі висвітлено нові науково-обгрунтовані технічні, й технологічні рішення, які важливі для безпеки експлуатації автотранспортних засобів. Розроблена математична модель системи «Опорна поверхня - еластична шина - непідресорена маса - підвіска - підресорена маса», дозволяє виконувати аналітичні дослідження процесу формування шиною бічних реакцій при переїзді колесом, що рухається з кутом відведення, через одиничну нерівність. Ця математична модель враховує вплив на досліджуваний процес, зчіпних властивостей шини, динаміки її вертикальних і бічних коливань, технічного стану амортизаторів, коливань підресорених і непідресорених мас, а також профілю опорної поверхні. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького | uk_UA |
| dc.subject | амортизатор | uk_UA |
| dc.subject | depreciation | uk_UA |
| dc.subject | технічний стан | uk_UA |
| dc.subject | technical state | uk_UA |
| dc.subject | шина | uk_UA |
| dc.subject | tire | uk_UA |
| dc.title | Здійснення контролю технічного стану автомобільних амортизаторів на основі параметрів зчеплення шин з опорною поверхнею | uk_UA |
| dc.title.alternative | Realization of control of the technical state of motor-car depreciations on the basis of parameters of coupling of tires with a supporting surface | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |