| dc.contributor.author | Гера, Сергій Ігорович | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T08:13:21Z | |
| dc.date.available | 2025-12-17T08:13:21Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Гера С. І. Дослідження міцності рами автомобіля у складних експлуатаційних умовах : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 49 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2908 | |
| dc.description | Спеціальність 274 «Автомобільний транспорт» | uk_UA |
| dc.description.abstract | Розкрито основні інженерні принципи, що впливають на конструкційну надійність та безпеку трубчастих просторових рам автомобілів, які експлуатуються в екстремальних умовах. Виокремлено основні фактори, що зумовлюють необхідність балансу між торсійною жорсткістю та мінімальною масою конструкції. Проведений чисельний аналіз напружено-деформованого стану конструкції із застосуванням методу скінченних елементів (МКЕ) у програмному середовищі SolidWorks Simulation. Отримані результати свідчать про непридатність загальнодоступних низьковуглецевих сталей для даної конструкції та підтверджують вагомість застосування високоміцних хром-молібденових сплавів. Досліджений вплив марки сталі та геометричних характеристик (товщини стінки) на ключові показники міцності та жорсткості рами, що дозволило визначити оптимальне інженерне рішення. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького | uk_UA |
| dc.subject | трубчаста рама | uk_UA |
| dc.subject | tubular frame | uk_UA |
| dc.subject | чисельний аналіз | uk_UA |
| dc.subject | numerical analysis | uk_UA |
| dc.subject | торсійна жорсткість | uk_UA |
| dc.subject | torsional stiffness | uk_UA |
| dc.title | Дослідження міцності рами автомобіля у складних експлуатаційних умовах | uk_UA |
| dc.title.alternative | Strength analysis of the vehicle frame under severe service conditions | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |