| dc.description.abstract |
У цій роботі детально описано архітектуру системи, апаратну реалізацію та програмні модулі, розроблені для задоволення вимог до керування транспортними засобами, сприйняття та планування, що висуваються цим застосуванням. Крім того, описано розробку користувацького інтерфейсу людина-машина та супутню навчальну програму, а також створення реалістичного середовища моделювання руху в колонах для швидкої розробки такої системи на практиці.
Ця робота зосереджена на одному з таких узагальнених підходів взаємодії автомобілів на магістралях, відомому як колона. Ширша перспектива того, як колона може бути ефективно використана в системі вантажних перевезень, отримала менше уваги. Крім того, експериментальні перевірки потенціалу економії палива, що пропонується колоною, зазвичай виконувалися шляхом відтворення ідеальних умов, як передбачалося при проектуванні автоматичних контролерів.
Ця робота зосереджена на цих двох аспектах, розглядаючи наступні дві цілі: забезпечення програми руху в колоні, забезпечення інформаційного забезпечення вибраної програми руху.
У цій роботі подані результати досліджень, які доводять, що розв'язати сформульовані проблеми комплексно може багаторівнева інформаційна система керування транспортними процесами. |
uk_UA |