Короткий опис(реферат):
В роботі проаналізовано історію автомобільної аеродинаміки та еволюцію кузовів автомобілів з точки зору аеродинамічних процесів. Виконано аналіз класифікації автомобілів за типом кузова. Вивчено підходи до проєктування сучасних автомобілів з точки зору аеродинаміки.
Розроблено та описано методику проведення аеродинамічного дослідження кузовів легкових автомобілів з використанням модуля SolidWorks Flow Simulation, що ґрунтується на методі скінченних об’ємів.
Виконано тривимірне моделювання кузовів автомобіля та проведено аеродинамічний аналіз легкового автомобіля з різним виконанням кузова, а саме: седан, хетчбек, універсал, позашляховик, фургон та мінівен. За результатами моделювання визначено значення коефіцієнта лобового опору Cх для кожного кузова. Побудовано залежності значень сили лобового опору від швидкості руху в діапазоні V=90…140 км/год., що дало змогу оцінити вплив форми кузова на силу лобового опору.