Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Штуль, Ілля Степанович | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T07:15:27Z | |
| dc.date.available | 2025-11-13T07:15:27Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Штуль І. С. Дослідження зчіпних властивостей автомобільних шин в умовах бездоріжжя : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 79 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756 | |
| dc.description | 274 "Автомобільний транспорт" | uk_UA |
| dc.description.abstract | Встановлено, що конструкція коліс і шин визначає комфорт, безпеку, динаміку й економічність автомобіля. Використання сучасних матеріалів, оптимізованих геометричних параметрів та новітніх технологій забезпечує ефективну передачу сил, демпфування, стійкість і зниження зносу. Проведені вимірювання показали, що коефіцієнт опору коченню (f₀ᵢ) і коефіцієнт зчеплення (φᵢ) залишаються в межах, притаманних конкретним дорожнім умовам, а коливання між точками вимірювання невеликі. Зокрема, для ґрунтової дороги f₀ᵢ варіює у межах 0,0174–0,0198, а для ґрунтової дороги, покритої травою, – 0,0185–0,0204. Це свідчить про однорідність і стабільність дорожнього покриття на обраних ділянках, а також правильну організацію та проведення експериментів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького | uk_UA |
| dc.subject | автомобільні шини | uk_UA |
| dc.subject | сar tires | uk_UA |
| dc.subject | коефіцієнт зчеплення | uk_UA |
| dc.subject | adhesion coefficient | uk_UA |
| dc.subject | коефіцієнт опору коченню | uk_UA |
| dc.subject | rolling resistance coefficient | uk_UA |
| dc.title | Дослідження зчіпних властивостей автомобільних шин в умовах бездоріжжя | uk_UA |
| dc.title.alternative | Research on the traction properties of automobile tires in off-road conditions | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |