Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Патрайко, Андрій Михайлович | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T06:42:52Z | |
| dc.date.available | 2025-11-13T06:42:52Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Патрайко А. М. Удосконалення організації ремонту пневматичних шин автобусів малого класу : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 85 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2750 | |
| dc.description | 274 "Автомобільний транспорт" | uk_UA |
| dc.description.abstract | Встановлено, що значна частина автопарку малого класу експлуатується в умовах інтенсивного навантаження, поганої якості дорожнього покриття й недостатньої організації профілактики. Це зумовлює передчасний вихід шин з ладу, збільшення кількості дефектів Аналіз існуючих методів ремонту засвідчив, що холодний, гарячий та комбінований способи ремонту залишаються актуальними для підприємств різного масштабу. Здійснено порівняльний аналіз шин Sava Orjak 4, Matador D HR 4, Falken BI856 та Rosava ІД-304 продемонстрував істотну різницю в середньому ресурсі: імпортні моделі служать 105–120 тисяч км, мають рівномірнішу інтенсивність зношування та нижчу частоту передчасних відмов, тоді як для Rosava ІД-304 середній ресурс становить близько 55 тисяч км, а частка відмов через дефекти сягає 45%. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького | uk_UA |
| dc.subject | зношування шин | uk_UA |
| dc.subject | tire wear | uk_UA |
| dc.subject | ресурс шин | uk_UA |
| dc.subject | tire life | uk_UA |
| dc.subject | автобуси малого класу | uk_UA |
| dc.subject | small class buses | uk_UA |
| dc.title | Удосконалення організації ремонту пневматичних шин автобусів малого класу | uk_UA |
| dc.title.alternative | Improving the organization of repair of pneumatic tires of small class buses | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |