DSpace_

Стан та тенденції розвитку ринку туристичних послуг в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бадяк, Олег Сергійович
dc.date.accessioned 2025-09-12T10:30:05Z
dc.date.available 2025-09-12T10:30:05Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Бадяк О.С. Стан та тенденції розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 242 Туризм. Львів: ЛНУВМБ ім. С.З. Ґжицького, 2025. 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2660
dc.description 242 Туризм uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота присвячена вивченню стану та тенденціям розвитку ринку туристичних послуг в Україні. В першому розділі «Теоретичні аспекти функціонування ринку туристичних послуг» всебічно розкрито теоретичні аспекти функціонування ринку туристичних послуг, розглянуто сутність та структуру ринку туристичних послуг, досліджено чинники, що впливають на розвиток ринку туристичних послуг, описано тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг. У другому розділі «Аналіз сучасного стану ринку туристичних послуг в україні» проаналізовано сучасний стан ринку туристичних послуг в Україні. Подано загальну характеристику туристичного ринку України. Розглянуто Основних учасників ринку туристичних послуг в Україні. Досліджено вплив війни, пандемії COVID-19 та інших кризових чинників на ринок туристичних послуг. У третьому розділі «Перспективи та напрями розвитку ринку туристичних послуг» розроблено низку рекомендацій щодо перспектив та напрямів розвитку ринку туристичних послуг. Описано стратегії розвитку ринку туристичних послуг України в умовах геополітичної нестабільності. Запропоновано шляхи використання цифрових технологій у туристичному бізнесі України ANNOTATION. The thesis is devoted to studying the state and trends of the tourism services market in Ukraine. The first chapter, ‘Theoretical aspects of the functioning of the tourism services market,’ comprehensively reveals the theoretical aspects of the functioning of the tourism services market, examines the essence and structure of the tourism services market, investigates the factors influencing the development of the tourism services market, and describes the trends in the development of the global tourism services market. The second chapter, ‘Analysis of the Current State of the Tourism Services Market in Ukraine,’ analyses the current state of the tourism services market in Ukraine. It provides a general description of the Ukrainian tourism market. It examines the main participants in the tourism services market in Ukraine. It investigates the impact of the war, the COVID-19 pandemic, and other crisis factors on the tourism services market. The third chapter, ‘Prospects and directions for the development of the tourism services market,’ develops a number of recommendations regarding the prospects and directions for the development of the tourism services market. It describes strategies for the development of Ukraine's tourism services market in conditions of geopolitical instability. It proposes ways to use digital technologies in Ukraine's tourism business. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З.Ґжицького uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject туристопоток uk_UA
dc.subject tourist flow uk_UA
dc.subject туристи uk_UA
dc.subject tourists uk_UA
dc.subject туристична індустрія uk_UA
dc.subject tourism industry uk_UA
dc.subject ринок туристичних послуг uk_UA
dc.subject tourism services market uk_UA
dc.subject аналіз показників розвитку ринку туристичних послуг. uk_UA
dc.subject analysis of tourism services market development indicators uk_UA
dc.title Стан та тенденції розвитку ринку туристичних послуг в Україні uk_UA
dc.title.alternative Current State and Development Trends of the Tourist Services Market in Ukraine uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу