Короткий опис(реферат):
У роботі було проаналізовано сучасний стан теорії та практики
використання веб-аналітики для оцінки активності користувачів. Висвітлено роль
інформаційних технологій у просуванні продукції та послуг через Інтернет,
акцентуючи увагу на їх симбіозі з інтернет-маркетингом. Здійснено аналіз
активності людей в Інтернеті, а також методів подання інформації в інтернет-
магазинах і її інтеграції з соціальними мережами.
Розглянуто основи взаємодії інформаційних технологій та інтернет-
маркетингу, зокрема використання інформаційно-комунікаційних технологій у
хмарних сервісах. Представлено маркетингові технології просування послуг у
соціальних мережах, підкріплені аналізом сучасних систем моніторингу та
інструментів для оцінки поведінки користувачів веб-сайтів.
Особливу увагу приділено методології використання технології Urchin
Tracking Module (UTM) у поєднанні із системою Google Analytics. Описано
можливості створення та впровадження UTM-тегів, а також алгоритм формування
звітів про активність користувачів. Розглянуто процес додавання аналітичних
тегів до коду сайту за допомогою Google Tag Manager, що значно спрощує процес
збору та аналізу даних.