Розробка інформаційної системи техпідтримки клієнтів через інтерфейс користувачів Windows Forms

DSpace

Розробка інформаційної системи техпідтримки клієнтів через інтерфейс користувачів Windows Forms

Показати повний опис матеріалу

Тема: Розробка інформаційної системи техпідтримки клієнтів через інтерфейс користувачів Windows Forms
Автор: Возняк, Роман Орестович
Короткий опис(реферат): У кваліфікаційній роботі проведено комплексний аналіз сучасного стану технічної підтримки клієнтів, виявлено основні проблеми та недоліки існуючих систем і інструментів. На основі проведеного аналізу визначено завдання, які необхідно вирішити для підвищення ефективності роботи служб техпідтримки. Для цього розроблено інформаційну систему технічної підтримки клієнтів, яка базується на концептуальній і логічній моделях, що відображають структуру і взаємозв’язки основних компонентів. Розробка моделі системи включала проектування діаграм варіантів використання та бізнес-процесів у нотаціях IDEF0 і IDEF3. У роботі також виконано проектування основних модулів системи, таких як модулі прийому заявок, обробки заявок, управління користувачами та категоріями заявок. Для реалізації графічного інтерфейсу користувачів використано платформу Windows Forms, що забезпечує високу функціональність, зручність використання та адаптивність системи до потреб організацій. Створений інтерфейс дозволяє користувачам ефективно взаємодіяти із системою, оперативно обробляти заявки клієнтів і керувати всіма аспектами технічної підтримки.
Суть розробки, основні результати: Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології»
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403
Дата: 2024


Долучені файли

Файл Розмір Формат Переглянути
КР_Возняк.pdf 1.455Mb PDF Переглянути

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати повний опис матеріалу

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій профіль