Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів

DSpace

Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів

Показати повний опис матеріалу

Тема: Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів
Автор: Лупуляк, Дмитро Ігорович
Короткий опис(реферат): Проведено аналіз конструкцій схем, режимів роботи та особливостей функціонування гідравлічних кермових підсилювачів автомобілів. Зроблено висновок про те, що найбільш масовим типом підсилювачів кермового керування автомобілів є гідравлічні кермові підсилювачі, причому через важкі умови експлуатації автомобілів відбувається перегрів робочої рідини гідравлічного кермового підсилювача. На основі проведених досліджень температурних режимів гідравлічного кермового підсилювача встановлено, що найбільш інтенсивний нагрівання рідини в ньому відбувається при максимальному моменті опору повороту керованих коліс і частоті обертання колінчастого валу двигуна 1800 об/хв. Для гідравлічного кермового підсилювача розроблено пристрій для підвищення ефективності охолодження рідини гідропідсилювача керма, який передбачає встановлення додаткових каналів теплопередачі від рідини системи в навколишній простір по всій довжині трубопроводу.
Суть розробки, основні результати: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333
Дата: 2023


Долучені файли

Файл Розмір Формат Переглянути Опис файла
Lupulyk_mag.pdf 2.668Mb PDF Переглянути Кваліфікаційна робота

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати повний опис матеріалу

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій профіль