Короткий опис(реферат):
Встановлено, що при однаковому об’ємі системи мащення у форсованих двигунах збільшується приріст температури оливи, що веде до інтенсифікації процесів його старіння і підвищення інтенсивності зношування деталей двигуна.
Експериментально визначено параметри залежностей основних показників моторної оливи від напрацювання і об’єму його доливання в картер форсованих двигунів КАМАЗ -Євро. Встановлено, що при реальних режимах доливання оливи його температура змінюється на 13 -14 ºС. Це впливає на інтенсивність зміни технічного стану двигуна.
Використання практичних рекомендацій з підтримки функціонального стану системи мащення форсованих двигунів КАМАЗ -Євро (з об’ємом доливу 1,8-2 л. при періодичності 1 тис. км. або з використанням розробленого регулятора рівня оливи в картері) забезпечує економічний ефект в середньому 16200 грн. на один двигун КАМАЗ -Євро в рік.