Короткий опис(реферат):
У роботі проведено аналіз основних типів систем безпеки автомобілів та організацій з забезпеченні дотримання цих стандартів – це SAE International, Європейська економічна комісія ООН (ЄЕК ООН) та Euro NCAP.
Проаналізовано основні способи відновлення та ремонту кузовних елементів та деталей, які використовують механічний або температурний вплив. Також часто застосовують метод приварних шайб чи гребня з дроту.
Для випадків рихтування металевих кузовних елементів за наявності неглибоких вм'ятин без фарбування, дрібних пошкоджень доцільно початково використовувати методи, які не передбачають зняття лакофарбового покриття.
Обґрунтовано можливість застосування магнітних захватів, як ефективного рішення для незначного кузовного ремонту легкових автомобілів