Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління

DSpace

Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління

Показати повний опис матеріалу

Тема: Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління
Автор: Федак, Назар Ігорович
Короткий опис(реферат): Проаналізовано типи підсилювачів рульового керування, які застосовуються в автомобілях. Описано будову та принцип дії різних систем рульового керування, наведено їх переваги та недоліки . Описано процедуру діагностики та отримання даних із системи електричного підсилювача рульового керування автомобіля Renault Megane Досліджено залежність зміни крутного моменту на валу електродвигуна підсилювача керма від моменту на рульовому колесі при різних налаштуваннях блоку керування електропідсилювача. Пораховану штучну вентиляцію для зони технічного обслуговування. Пораховано економічний ефект застосування автомобіля із електричним підсилювачем відносно гідравлічного підсилювача.
Суть розробки, основні результати: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Дата: 2024


Долучені файли

Файл Розмір Формат Переглянути Опис файла
Fedak_mag.pdf 1.610Mb PDF Переглянути Кваліфікаційна робота

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати повний опис матеріалу

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій профіль