Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню діджиталізації як одного з ключових чинників, що сприяють розвитку малого підприємництва в умовах сучасної економіки. Діджиталізація розглядається як процес впровадження цифрових технологій у всі аспекти діяльності підприємства, що дозволяє автоматизувати операції, підвищити ефективність управління та поліпшити комунікацію з клієнтами. У роботі проаналізовано теоретичні підходи до визначення діджиталізації, вивчено основні тенденції у розвитку цифрових технологій, які використовуються малими підприємствами, зокрема автоматизація бізнес-процесів, використання CRM-систем, інтернет-маркетинг та електронна комерція. Дослідження також містить аналіз позитивного впливу діджиталізації на конкурентоспроможність, прибутковість та гнучкість малого бізнесу.