Короткий опис(реферат):
Розкрито теоретичні та методологічні засади організації комерційної діяльності оптових ринків. З’ясовано суть комерційної діяльності та особливості її організації у торгівельних підприємствах, розкрито організаційно-економічне та інституційне забезпечення діяльності оптових ринків сільськогосподарської продукції, систематизовано методику аналізу ефективності організації комерційної діяльності суб'єктів господарювання.
Проаналізовано організацію комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар», зокрема проведена організаційно-економічна оцінка господарської діяльності підприємства; оцінено організацію комерційної діяльності ТзОВ РСП «Шувар» та здійснено аналіз ефективності організації комерційної діяльності ТзОВ «РСП «Шувар».
Розроблено шляхи вдосконалення організації комерційної діяльності ТзОВ «РСП «Шувар». Вони стосуються використання інструментів стратегічного управління комерційною діяльністю як напряму вдосконалення її організації, а також підвищення ефективності організації комерційної діяльності через стимулювання продажів сільськогосподарської продукції.