DSpace

Обґрунтування технологій генеративного штучного інтелекту для сервісної підтримки клієнтів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мащенко, Олег Олегович
dc.date.accessioned 2025-01-20T11:09:28Z
dc.date.available 2025-01-20T11:09:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Обґрунтування технологій генеративного штучного інтелекту для сервісної підтримки клієнтів. Мащенко О.О., Смолінський В.Б. (керівник). Кафедра ІТ. Дубляни, Львівський НУП, 2024., 87с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2131
dc.description Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології» uk_UA
dc.description.abstract У роботі проаналізовано сучасні підходи до автоматизації процесів сервісної підтримки із використанням великих мовних моделей (LLM). Розглянуто особливості генеративного штучного інтелекту, його переваги та обмеження для впровадження в освітніх установах. Виконано аналіз предметної області, досліджено функціональні можливості існуючих аналогів, розроблено концепцію та реалізовано прототип чат-бота для відділу комп’ютерних інформаційних технологій Львівського національного університету природокористування. Розроблений чат-бот має модульну структуру реалізовану на BotFramework та до нього підключено модуль роботи через бота Telegram, він використовує локальні LLM-моделі Ollama для генерації відповідей і забезпечує логування для подальшого аналізу. Система автоматизує обробку рутинних запитів, що знижує навантаження на персонал та забезпечує швидкий доступ до інформації. Проведене тестування підтвердило відповідність функціональних можливостей заданим вимогам та ефективність роботи чат-бота. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject великі мовні моделі, , ,, , , , , , . uk_UA
dc.subject big language models, , , , , , , , . uk_UA
dc.subject чат-бот uk_UA
dc.subject chatbot uk_UA
dc.subject автоматизація uk_UA
dc.subject automation uk_UA
dc.subject генеративний ШІ uk_UA
dc.subject generative AI uk_UA
dc.subject Telegram uk_UA
dc.subject Telegram uk_UA
dc.subject Ollama uk_UA
dc.subject Ollama uk_UA
dc.subject сервісна підтримка uk_UA
dc.subject service support uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.subject testing uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject навчальні заклади uk_UA
dc.subject educational institutions uk_UA
dc.title Обґрунтування технологій генеративного штучного інтелекту для сервісної підтримки клієнтів uk_UA
dc.title.alternative Justification of generative artificial intelligence technologies for customer service support uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу