DSpace

Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красій, Олег Васильович
dc.date.accessioned 2022-07-05T09:06:24Z
dc.date.available 2022-07-05T09:06:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Красій О.В. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: магістерська робота. Дубляни, 2021. 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/205
dc.description Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" uk_UA
dc.description.abstract Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства. Красій О.В. Кваліфікаційна робота магістра. Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу Дубляни, Львівський НАУ, 2021. Розглянуто суть і зміст міжнародної збутової стратегії компанії, процес створення міжнародної збутової стратегії та форми виходу компанії на зовнішні ринки. Проаналізовано систему управління і господарської діяльності компанії ТОВ «Компанія «ТБК ГРУП», розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності в компанії та зроблено оцінку поточної міжнародної збутової стратегії в цій компанії. На основі проведеного аналізу запропоновано маркетингову стратегію як засіб виходу компанії на зовнішній ринок, а також впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю компанії uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject Формування і реалізація uk_UA
dc.subject Formation and implementation uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.title Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства. uk_UA
dc.title.alternative Formation and implementation of the enterprise‘s international sale strategy. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу