Репозиторий Dspace

Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бернацький, Олег Петрович
dc.date.accessioned 2022-07-04T11:12:56Z
dc.date.available 2022-07-04T11:12:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бернацький О. П. Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку: магістерська робота. Дубляни, 2021. 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196
dc.description Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" uk_UA
dc.description.abstract Представлені результати теоретичних аспектів маркетингової комунікаційної політики компанії при виході на зовнішній ринок. Розглянуто суть і інструменти комунікаційної політики компанії, ключові стадії розроблення комунікаційної політики фірми на закордонних ринках та представлено методи і моделі оцінювання результативності маркетингової комунікаційної політики компанії. Представлено організаційно-економічну характеристику товариства з обмеженою відповідальністю «Леоплит», зроблено оцінку маркетингової діяльності товариства. Проведено оцінку ефективності комунікаційної політики досліджуваного підприємства. Розроблені пропозиції щодо покращення комунікаційної програми просування продукції на міжнародні ринки, запропоновано соціальний медіа-маркетинг як маркетингову комунікацію компаній під час виходу на закордонні ринки. The results of theoretical aspects of marketing communication policy of the company when entering the foreign market are presented. The essence and tools of the company's communication policy, key stages of the company's communication policy development in foreign markets are considered and methods and models for evaluating the effectiveness of the company's marketing communication policy are presented. The organizational and economic characteristics of the limited liability company "Leoplit" are presented, an assessment of the marketing activities of the company is made. The evaluation of the effectiveness of the communication policy of the researched enterprise is carried out. Proposals have been developed to improve the communication program for promoting products on international markets, and social media marketing has been proposed as a marketing communication for companies entering foreign markets uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject зовнішній ринок uk_UA
dc.subject foreign market uk_UA
dc.subject формування і реалізація uk_UA
dc.subject formation and implementation uk_UA
dc.title Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку uk_UA
dc.title.alternative Formation and implementation of the enterprise’s communication policy at the foreign market. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись