DSpace

Дослідження компенсації реактивної потужності у вузлі електричного навантаження з синхронними приводами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сербан, Святослав Романович
dc.date.accessioned 2024-12-16T09:11:41Z
dc.date.available 2024-12-16T09:11:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1911
dc.description 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" uk_UA
dc.description.abstract У даній кваліфікаційній роботі представляється компенсація реактивної потужності у вузлі електричного навантаження з синхронними приводами у противагу до компенсації реактивної потужності з асинхронними приводами, для яких використовуються компенсаційні пристрої. Розглянуті поняття активної, реактивної та повної потужності, а також розглянуто і саме розуміння компенсації реактивної потужності вузлів електричного навантаження. Представлені теоретичні відомості та математичні моделі кожного елемента, з яких складаються синхронні та асинхронні вузли електричного навантаження. Розроблені три математичні моделі для компенсації реактивної потужності: вузол електричного навантаження з асинхронними приводами без конденсаторної батареї; вузол електричного навантаження з асинхронними приводами з конденсаторною батареєю; вузол електричного навантаження з синхронними приводами, до кожної з моделей розроблені комп’ютерні симуляції, які зображають зміни параметрів під час компенсації реактивної потужності. Розкриті питання небезпечних чинників, які можуть вплинути на безпеку та здоров’я працюючого персоналу. Проведено економічний аналіз вартостей синхронних та асинхронних приводів, а також знайдено термін окупності конденсаторної батареї для вузла електричного навантаження з асинхронними двигунами. uk_UA
dc.subject ТРАНСФОРМАТОР uk_UA
dc.subject TRANSFORMER uk_UA
dc.subject ДВИГУН uk_UA
dc.subject ENGINE uk_UA
dc.subject КОМПЕНСАЦІЯ uk_UA
dc.subject COMPENSATION uk_UA
dc.subject БАТАРЕЯ uk_UA
dc.subject BATTERY uk_UA
dc.title Дослідження компенсації реактивної потужності у вузлі електричного навантаження з синхронними приводами uk_UA
dc.title.alternative Investigation of reactive power compensation in an electric load node with synchronous drives uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу