DSpace

Планування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулішова, Катерина Романівна
dc.date.accessioned 2024-08-14T10:07:47Z
dc.date.available 2024-08-14T10:07:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кулішова К.Р. Планування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!): кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 82 с. На правах рукопису. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1792
dc.description 242 Туризм uk_UA
dc.description.abstract Анотація Кваліфікаційна робота присвячена вивченню ефективних видів реклами для просування турпродукту на ринок туристичних послуг на прикладі туристичного оператора Join Up!. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні засади планування та організації рекламної діяльності туристичних підприємств. В другому розділі дослідження проведено аналіз діяльності туристичного підприємства Join UP!. на ринку туристичних послуг та зроблено оцінку переваг і недоліків його рекламної кампанії. В третьому розділі роботи розроблено напрямки розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства Join Up! на основі використання інноваційних інструментів digital-маркетингу. Запропоновані зміни до методичних підходів оцінки ефективності реклами в туристичній сфері. Ключові слова: реклама, планування, організація, стратегія, рекламна кампанія, digital-маркетинг, ефективність. Annotation The qualification work is devoted to the study of effective types of advertising for the promotion of a tourist product on the tourist services market using the example of the travel operator Join Up!. In the first section of the qualification work, the theoretical principles of planning and organization of advertising activities of tourist enterprises are disclosed. In the second section of the study, the activity of the tourist enterprise Join UP! was analyzed. on the market of tourist services and an assessment of the advantages and disadvantages of its advertising campaign was made. In the third section of the work, directions for the development of advertising activities of the tourist enterprise Join Up! based on the use of innovative digital marketing tools. Changes to methodical approaches to evaluating the effectiveness of advertising in the tourism sector are proposed. Keywords: advertising, planning, organization, strategy, advertising campaign, digital marketing, efficiency. uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject planning uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject рекламна кампанія uk_UA
dc.subject advertising campaign uk_UA
dc.subject digital-маркетинг uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject efficiency uk_UA
dc.title Планування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!) uk_UA
dc.title.alternative Planning and organisation of advertising activities of a tourist enterprise (based on the example of JoinUp!) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу