DSpace

Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мудрик, Михайло Володимирович
dc.date.accessioned 2024-04-15T10:07:45Z
dc.date.available 2024-04-15T10:07:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мудрик М.В. Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства : магістерська робота. Львів, 2024. 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498
dc.description Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" uk_UA
dc.description.abstract Забезпечення конкурентних переваг діє на кожному етапі відтворювального процесу і являє собою механізм. Забезпечення конкурентних переваг відбувається в процесі розвитку міжнародного бізнесу. Кожен елемент забезпечення конкурентних переваг пов’язаний з поділом праці, з відповідною спеціалізацією наявних спеціальних професійних груп на певних елементах. Всі учасники відтворювального процесу є учасниками конкурентної боротьби, так як забезпечення конкурентних переваг виступає на всіх етапах відтворювального процесу. Тому тема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є актуальною. Метою роботи став комплексний аналіз конкурентного середовища ТОВ «Меблевий» для формування потужної конкурентної стратегії. Основними завданням, що вирішені в роботі, є: проведення комплексного аналізу конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк» та оцінки її виробничої стратегії, а також розробка ключового напряму формування потужної конкурентної позиції у визначеному сегменті національного ринку. У роботі надано ґрунтовну характеристику підприємства, що було прийняте за базу дослідження; визначені його головні переваги в обраному сегменті ринку. На основі використання SWOT-аналізу виконано аналіз та оцінку конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк». Розроблено рекомендації щодо формування потужної конкурентної позиції з урахуванням специфіки функціонування обраного сегменту ринку та визначених на основі результатів SWOT аналізу стратегій розвитку. Науковою новизною роботи є запропоновані локальні конкурентні стратегії, які є складовими загальної конкурентної стратегії ТОВ «Меблевий парк». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject конкурентні переваги підприємства uk_UA
dc.subject competitive advantages of the enterprise uk_UA
dc.subject міжнародний ринок uk_UA
dc.subject international market uk_UA
dc.subject конкурентна стратегія uk_UA
dc.subject competitive strategy uk_UA
dc.subject організація виробництва uk_UA
dc.subject production organization uk_UA
dc.subject управління ризиками uk_UA
dc.subject risk management uk_UA
dc.subject експортна діяльність uk_UA
dc.subject export activity uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.title Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства. uk_UA
dc.title.alternative Creation of innovative and technological competitive advantages in the international economic activity of enterprises. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу