DSpace

Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Брікнер, Олег Миколайович
dc.date.accessioned 2024-03-10T12:38:46Z
dc.date.available 2024-03-10T12:38:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Брікнер О. М. Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178
dc.description Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" uk_UA
dc.description.abstract У роботі проведено аналіз гальмівних стендів для випробування ДВЗ й обґрунтовано доцільність застосування електричного гальмівного механізму. Електричні гальма дозволяють контролювати крутний момент і частоту обертання з високою точністю, що робить їх застосування оптимальними для вимірювання динамічних характеристик ДВЗ. Обґрунтовано методику та послідовність планування експерименту під час проведення динамометрування ДВЗ за допомогою валу відбору потужності є важливим етапом для отримання точних і достовірних результатів. Динамометрування використовується для вимірювання різних параметрів і характеристик двигуна таких як крутний момент , частота обертання та годинна витрата палива на різних режимах роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject навантажувальний стенду для випробування двигунів uk_UA
dc.subject loading stand for testing engines uk_UA
dc.subject вал відбору потужності uk_UA
dc.subject power take-off shaft uk_UA
dc.subject ретардер uk_UA
dc.subject retarder uk_UA
dc.title Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів uk_UA
dc.title.alternative Justification of the dynamometer method of automobile engines uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу