DSpace

Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Борис Борисович
dc.date.accessioned 2024-03-05T18:44:28Z
dc.date.available 2024-03-05T18:44:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бойко Б.Б. Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів: кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 68с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1156
dc.description 208 "Агроінженерія" uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена розв’язування типових виробничих задач розподілу наявного парку АТЗ по замовленнях у випадку, якщо ці замовлення виникають стохастично, тобто становлять випадковий потік подій. У цій роботі представлено найбільш вдалі варіанти розв’язування, які базуються на отриманні точного гарантованого розв’язку. Тому ця робота присвячена питанню складу парку АТЗ та маршрутизації АТЗ. Метою моєї магістерської кваліфікаційної роботи є досягнення максимальної прибутковості використання парку АТЗ при їх розподілі для виконання замовлень по перевезенню вантажів, які становлять випадковий потік подій. Предмет дослідження – вплив кількості та провізної здатності парку АТЗ на ефективність виконання замовлень з перевезення вантажів при стохастичному характері їх надходження. Об’єкти дослідження – потоки замовлень на перевезення вантажів, маршрути перевезення вантажів на одноразових випадкових замовленнях, парк вантажних АТЗ. В результаті експериментальної перевірки гіпотези про відповідність потоку разових замовлень потоку Пуассона встановлено, що за умовами свого виникнення він відповідає найпростішому потоку. Аналіз умов отримання замовлень у різних регіонах дозволив виділити три групи напрямків перевезення вантажів в залежності від співвідношення інтенсивності надходження разових замовлень до інтенсивності надходження автомобілів: привабливі напрямки – при значеннях співвідношення >1,05; звичайні напрямки – при співвідношенні інтенсивностей від 0,7 до 1,05 та непривабливі напрямки, для яких це співвідношення є меншим за 0,7. Перевірки методу на тестовій моделі показала, що МГМ з попередньою класифікацією демонструє, приблизно, на 11% меншу гарантовану тривалість доставки усіх вантажів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ uk_UA
dc.subject розподіл uk_UA
dc.subject distribution uk_UA
dc.subject потоки замовлень uk_UA
dc.subject order flows uk_UA
dc.subject гарантована доставка uk_UA
dc.subject guaranteed delivery uk_UA
dc.title Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів uk_UA
dc.title.alternative Justification of the distribution of the existing vehicle fleet of the transport enterprise, taking into account the parameters of the flow of demands for cargo transportation uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу