dc.contributor.author |
Кузик, Марта Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T10:08:13Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T10:08:13Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кузик М.М. Туристичне обслуговування в готельній індустрії. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 242 Туризм. Львів: ЛНУП, 2023. 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1085 |
|
dc.description |
242 Туризм |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню проблемам та перспективам
розвитку туристичного обслуговування у готельній індустрії Україні.
В першому розділі «Теоретично-методичні засади дослідження
підприємств готельної індустрії» розкрито теоретико-методологічні аспекти
дослідження розвитку готельної індустрії, розглянуто поняття та складові
готельної індустрії, охарактеризовано класифікацію готельних підприємств у
готельній індустрії, описано методику оцінки якості обслуговування в готельній
індустрії.
У другому розділі «Сучасний стан розвитку готельної індустрії»
проаналізовано сучасний стан розвитку туристичного обслуговування в
готельній індустрії. Подано загальну характеристику структурних зміни в
готельному бізнесі в умовах воєнного часу. Проаналізовано тенденції готельної
індустрії в Україні. Здійснено оцінку якості надання послуг розміщення
підприємствами готельної індустрії.
У третьому розділі «Тенденції розвитку туристичного обслуговування у
готельній індустрії» розроблено низку рекомендацій щодо
пріоритетних напрямів розвитку підприємств готельного бізнесу. Описано шляхи
стимулювання розвитку гостинної індустрії України.The qualification work is devoted to the study of problems and prospects for the
development of tourist services in the hotel industry in Ukraine.
In the first chapter "Theoretical and Methodological Foundations of the Study of
Hotel Industry Enterprises" the theoretical and methodological aspects of the study of
the development of the hotel industry are revealed, the concept and components of the
hotel industry are considered, the classification of hotel enterprises in the hotel industry
is described, and the methodology for assessing the quality of service in the hotel
industry is described.
The second section "The Current State of Development of the Hotel Industry"
analyses the current state of development of tourist services in the hotel industry. A
general description of the structural changes in the hotel business in wartime is given.
The trends in the hotel industry in Ukraine are analysed. The quality of accommodation
services provided by the hotel industry enterprises is assessed.
In the third section "Trends in the development of tourist services in the hotel
industry" a number of recommendations are developed regarding priority directions of
development of hotel business enterprises. The ways to stimulate the development of
the hospitality industry in Ukraine are described.
Keywords: quality, tourist service, quality improvement, service systems. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
якість |
uk_UA |
dc.subject |
quality |
uk_UA |
dc.subject |
туристична послуга |
uk_UA |
dc.subject |
tourist service |
uk_UA |
dc.subject |
удосконалення якості |
uk_UA |
dc.subject |
quality improvement |
uk_UA |
dc.subject |
системи обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
service systems |
uk_UA |
dc.title |
Туристичне обслуговування в готельній індустрії |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Tourist service in the hotel industry |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |