Streszczenie:
Виконано аналіз стану питання в теорії та практиці. Розкрито роль ІТ у сфері просування товарів. Проаналізовано активність людей в інтернеті, а також способи подання інформації в інтернет-магазині та їх відображення в соціальних мережах.
Проаналізовано підстави симбіозу інформаційних та маркетингових технологій в Інтернеті. Охарактеризовано інформаційно-комунікаційні технології в хмарних сервісах. Наведено маркетингові технології просування послуг у соціальних мережах. Охарактеризовано сучасні технології спостереження за активністю користувача веб-сайту та системи аналітики.
Наведено методику застосування технології Urchin Tracking Module та системи Google Analytics. Означено можливості та спосіб використання utm-міток, а також методику формування звітів активності користувача на веб-сайті. Представлено методику внесення в код веб-сайту тегів аналітики за допомогою Google Tag Manager.
Наведено результати використання інформаційно-комунікаційних технологій просування послуг. Отримано результати опрацювання звітів Google Analytics та оцінення сплеску активності користувачів веб-сайту; визначення демографічних показників нових користувачів веб-сайту; визначення засобів та технології за якими відбувалося звернення нових користувачів на сайт; оцінення дій користувачів під час користування веб-сайтом.