Streszczenie:
У кваліфікаційній роботі проведено аналіз умов експлуатації автомобіля MAN TGS в аграрному виробництві та способів переключення передач, описана конструкція планетарного редуктора; проведений тягово-динамічний та еконо-мічний розрахунки серійного та удосконаленого автомобіля.
Підвищення ефективності роботи у важких дорожніх умовах вантажного автомобіля здійснено за рахунок введення у трансмісію додаткового редуктора. Рух повністю завантаженого вказаного автомобіля по стерні під час транспорту-вання зерна можливий на 1 і 2-ій передачах на всьому діапазоні частот обертання колінчастого вала двигуна (поступальна швидкість руху 3,9 – 36,7 км/год) і на 3-ій передачі при частоті обертання 1800 об/хв, що відповідає швидкості руху 36,2 км/год. В той же час рух удосконаленого автомобіля за цих же умов можливий на 1, 2 і 3-ій передачах в усьому діапазоні частот обертання колінчастого вала двигуна із швидкістю від 2,8 до 45,3 км/год. Діапазон швидкостей руху при цьому дещо розширюється, а витрата палива зменшується на 26%.