dc.description.abstract |
АНОТАЦІЯ
У кваліфікаційній роботі досліджено питання організації обліку фінансування комунальних некомерційних підприємств за формою медичних гарантій. Розглянуто характеристику, функції та принципи фінансування комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я. Визначено,що фінансові ресурси комунального підприємства – це сума коштів, резервів і цільового доходу, що у розпорядженні підприємства, та які гарантовані йому у вигляді права управління чи господарського довірчого управління та застосовуються для цілей покриття витрат підприємства. Основними джерелами фінансових ресурсів підприємства є власні кошти (статутні фонди, амортизаційні відрахування, валовий дохід та прибуток) та позикові кошти ( бюджетні асигнування, банківські кредити). Макроекономічні та фіскальні наслідки війни свідчать про те, що державні доходи будуть обмеженими, що може вплинути на об’єм державних видатків на охорону здоров’я. Враховуючи, що очікується збільшення потоків міжнародної допомоги для підтримки процесу відновлення сектору охорони здоров’я, розробка та обговорення фактичних механізмів надходження цих коштів мають враховувати необхідність забезпечити те, щоб ці зовнішні надходження доповнювали, а не замінювали державні бюджетні асигнування на охорону здоров’я.
SUMMARY
In the qualification work, the issue of the organization of accounting for the financing of communal non-commercial enterprises in the form of medical guarantees was investigated. The characteristics, functions and principles of financing communal non-commercial health care enterprises are considered. It was determined that the financial resources of the utility company are the sum of funds, reserves and target income at the disposal of the company, which are guaranteed to it in the form of management rights or economic trust management and are used for the purposes of covering the costs of the company. The main sources of the company's financial resources are its own funds (statutory funds, depreciation deductions, gross income and profit) and borrowed funds (budget appropriations, bank loans). The macroeconomic and fiscal consequences of the war suggest that government revenues will be limited, which may affect public health spending. Given that international aid flows are expected to increase to support the recovery process of the health sector, the development and discussion of the actual mechanisms for the receipt of these funds should take into account the need to ensure that these external revenues complement, and not replace, public budget allocations for health care. |
uk_UA |