DSpace

Індустрія туризму як фактор розвитку національної економіки: світовий досвід та практика в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стегніцький, Павло Ярославович
dc.date.accessioned 2023-03-02T13:25:20Z
dc.date.available 2023-03-02T13:25:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стегніцький П.Я. Індустрія туризму як фактор розвитку національної економіки: світовий досвід та практика в Україні: магістерська робота. Львів, 2022. 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/442
dc.description Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" uk_UA
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретична суть та історичні передумови розвитку туризму. Окремо сконцентровано увагу на дослідженні особливостей, функцій та методів оцінки ефективності туристичної індустрії в системі національного та світового господарства. Проаналізовано динаміку та географічну структуру світового ринку туристичних послуг. Досліджено вплив світової пандемічної кризи на функціонування туристичної галузі у світі та окремих країнах. Визначено роль України у світовому ринку туристичних послуг. Напрацьовано стратегію активізації світової туристичної індустрії. Розглянуто перспективи посткризового відновлення світового туризму. Запропоновано напрями та визначено інструменти розвитку туристичної індустрії країн світу. Ключові слова: туризм, туристична індустрія, туристична послуга, туристична фірма, туроператори, турагенти. ANNOTATION The paper examines the theoretical essence and historical prerequisites of the development of tourism. Separate attention is focused on the study of features, functions and methods of evaluating the effectiveness of the tourism industry in the system of the national and world economy. The dynamics and geographical structure of the world market of tourist services are analyzed. The impact of the global pandemic crisis on the functioning of the tourism industry in the world and in individual countries has been studied. The role of Ukraine in the world market of tourist services is defined. A strategy for revitalizing the global tourism industry has been developed. The prospects of the post-crisis recovery of world tourism are considered. The directions and tools for the development of the tourism industry of the countries of the world are defined. Keywords: tourism, tourist industry, tourist service, tourist company, tour operators, travel agents uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject Індустрія туризму uk_UA
dc.subject Tourism industry uk_UA
dc.subject практика в Україні uk_UA
dc.subject practice in Ukraine uk_UA
dc.subject світовий досвід uk_UA
dc.subject global experience uk_UA
dc.title Індустрія туризму як фактор розвитку національної економіки: світовий досвід та практика в Україні uk_UA
dc.title.alternative Tourism industry as a factor of development of national economy: global experience and practice in Ukraine. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу